مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 23:102019-12-07سياسي

استاندار نجف درباره امنیت حرم امام علی اطمینان خاطر داد


استاندار نجف ضمن هشدار درباره توطئه طرف هایی برای فتنه انگیزی در این استان خبر حمله پهپادی به منزل مقتدی الصدر را تایید کرد اما در عین حال گفت که حرم مطهر امام علی(ع) و بخش قدیمی نجف در امنیت کامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسئولین استان نجف حمله پهپادی به منزل مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق را تایید کردند.

مرکز پلیس استان نجف روز شنبه با حضور لوی الیاسری استاندار نجف و محمد رضا آل حیدر رییس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق و سرلشکر غانم محمد جعفر الحسینی رییس پلیس این استان نشستی را در خصوص حمله پهپادی به منزل مقتدی الصدر رهبر جریان شیعی صدر عراق برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری بغداد الیوم ، الیاسری در این نشست گفت: به دنبال بازدیدی که با مقامات پلیس استان از منزل مقتدی الصدر داشتیم به ما خبر داده شد که ساعت 3:40 بامداد شنبه یک بمب توسط یک پهپاد ساخت داخل به خانه الصدر در نجف پرتاب شد.

این پهپاداز سمت محله های شمالی نجف به سمت منزل الصدر هدایت شده بود.

چیزی که کارشناسان پلیس جنایی هم آن را تایید می کنند و می گویند که پهپاد مذکور بومی بوده و تحقیق برای پی بردن به واقعیت های بیشتر درباره آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار نجف درباره امنیت حرم امام علی اطمینان خاطر داد

استاندار نجف درباره امنیت حرم امام علی اطمینان خاطر داد