مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 21:202019-12-07بين الملل

کره شمالی:خلع سلاح هسته ای در مذاکره با آمریکا روی میز قرار ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان ان، نماینده کره شمالی در سازمان ملل روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مسئله خلع سلاح هسته ای در مذاکره با آمریکا روی میز قرار ندارد.

کیم سونگ در این بیانیه گفت: پیگیری آمریکا برای گفتگوی پایدار و قابل ملاحظه ترفندی برای صرفه جویی در زمان بود تا به یک دستور کار سیاسی داخلی سود برساند.

وی افزود: در حال حاضر ما به مذاکرات طولانی مدت با آمریکا نیاز نداریم و مسئله خلع سلاح هسته ای از روی میز مذاکره کنار رفته است.

اظهارات مقام کره شمالی همچنین به بیانیه مشترکی اشاره می کند که روز چهارشنبه منتشر شد و در آن شش کشور اتحادیه اروپا آزمایش موشک کوتاه برد کره شمالی در تاریخ 28 نوامبر را محکوم کردند.

کشور های بلژیک، استونی، فرانسه، آلمان، لهستان و انگلیس در بیانیه مشترک خود از تداوم آزمایش موشک های بالستیک عمیقا ابراز نگرانی کردند و آن را تضعیف کننده ثبات منطقه ای نامیدند.

نماینده کره شمالی در ادامه این بیانیه تاکید کرد: در حالیکه این شش عضو اتحادیه اروپا در ماه های اخیر برای ایفای نقش سگ خانگی آمریکا مشکلات بیشتری ایجاد می کنند، کنجکاو هستیم که آن ها در ازای جلب توجه آمریکا به چه چیزی دست می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی:خلع سلاح هسته ای در مذاکره با آمریکا روی میز قرار ندارد

کره شمالی:خلع سلاح هسته ای در مذاکره با آمریکا روی میز قرار ندارد