مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 18:552019-12-07ورزشي

بورنموث 0 - 3 لیورپول؛ تیم کلوپ بی رقیب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرسی سایدی ها که در هفته های اخیر عملکرد درخشانی داشته اند، امروز نیز توانستند به راحتی و با سه گل بورنموث را مغلوب کنند تا با یک بازی بیشتر نسبت به لسترسیتی، - لیورپول با ارائه نمایشی برتر با سه گل موفق به غلبه بر بورنموث شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مرسی سایدی ها که در هفته های اخیر عملکرد درخشانی داشته اند، امروز نیز توانستند به راحتی و با سه گل بورنموث را مغلوب کنند تا با یک بازی بیشتر نسبت به لسترسیتی، فاصله خود را با تیم دوم به 11 امتیاز افزایش دهند.

اولین فرصت بازی در دقیقه هشت و روی پاس گومز برای لیورپول ایجاد شد، اما ضربه محمد صلاح خیلی خوب نبود و در اختیار رامسدال قرار گرفت.

دقایقی بعد ابتدا پاس جیمز میلنر به محمد صلاح توسط مدافعان بورنموث دفع شد و در ادامه خود میلنر اقدام به ضربه زدن کرد که شوت او از بالای دروازه بورنموث به بیرون رفت.

در دقیقه 26 اولین فرصت بازی برای بورنموث توسط گرونولد ایجاد شد، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه لیورپول راهی بیرون زمین شد.

اما در دقیقه 34 لیورپول بالاخره به گل اول دست یافت.

ارسال فوق العاده هندرسون در پشت مدافعان بورنموث، چمبرلین را در موقعیتی تک به تک قرار داد و او با ضربه ای دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورنموث 0 - 3 لیورپول؛ تیم کلوپ بی رقیب است

بورنموث 0 - 3 لیورپول؛ تیم کلوپ بی رقیب است