مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 18:502019-12-07سياسي

ارتقای گفتمان دانشجویی با کرسی های آزاداندیشی


مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به این که کرسی های آزاداندیشی از استبداد علوم انسانی غربی جلوگیری می کند، گفت: برگزاری این کرسی ها موجب ارتقای گفتمان دانشجویی دانشگاه هاست.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به این که کرسی های آزاداندیشی از استبداد علوم انسانی غربی جلوگیری می کند، گفت: برگزاری این کرسی ها موجب ارتقای گفتمان دانشجویی دانشگاه هاست.

میلاد شرفی در جمع خبرنگاران با تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: 16 آذر روزی در مبارزه با استکبارستیزی است، روزی که پرچم داری آن توسط جنبش دانشجویی صورت گرفته است.

وی با ذکر این مطلب که حرکت های دانشجویی در دوران انقلاب همواره حرکت هایی پیشرو بوده که نمونه آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است، بیان کرد: بسیاری از چالش های دانشجویی با دانشگاه ها به سبب فراهم شدن فضای انتقاد است این در حالی است که هر جا نیاز به حضور دانشجویان بوده آنان در صحنه حاضر شدند.

شرفی با اشاره به این که بسیج دانشجویی تفاوت هایی در جنبش دانشجویی ایجاد کرده است، اضافه کرد: بایدها و نبایدها و هنجارهایی برای جنبش دانشجویی وجود دارد، این در حالی است که در حوزه سیاسی برخی ها به دنبال ترویج گفتمان خود در دانشگاه ها هستند جنبش دانشجویی علم دار مسائل سیاسی در درون دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای گفتمان دانشجویی با کرسی های آزاداندیشی

ارتقای گفتمان دانشجویی با کرسی های آزاداندیشی