مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 18:402019-12-07سياسي

405 نفر در استان کرمانشاه کاندیدا شدند/ احتمال افزایش آمار ثبت نام کنندگان


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام 405 کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام 405 کاندیدا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد.

بهرام سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پایان گرفتن مهلت هفت روزه ثبت نام کاندیداها گفت: ساعت 18 امروز(16 آذر) ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و طی این مدت 405 کاندیدا در سطح استان برای این دوره انتخابات ثبت نام کردند.

وی افزود: از مجموع این تعداد کاندیدا، 205 نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، 52 نفر در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی و جوانرود، 42 نفر در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، 39 نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب، 38 نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی و 29 نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه ثبت نام کردند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد با توجه به ثبت نام برخی کاندیداهای کرمانشاهی در محل وزارت کشور، تعدادی به این آمار کاندیداها اضافه شود، چرا که کاندیداهایی که تا پیش از ساعت 18 به محل وزارت کشور مراجعه کرده اند تا ساعت 12 شب هم اگر کار ثبت نام آنها به داراز بکشد در لیست ثبت نامی های این دوره انتخابات قرار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

405 نفر در استان کرمانشاه کاندیدا شدند/ احتمال افزایش آمار ثبت نام کنندگان

405 نفر در استان کرمانشاه کاندیدا شدند/ احتمال افزایش آمار ثبت نام کنندگان