مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-07سياسي

مجلسی مقتدر می خواهیم


نماینده سابق اهواز و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ایرادی که مردم به مجلس دارند، این است که مجلس در راس امور نیست.

ما مجلسی مقتدر می خواهیم؛ - ایسنا/خوزستان نماینده سابق اهواز و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ایرادی که مردم به مجلس دارند، این است که مجلس در راس امور نیست.

ما مجلسی مقتدر می خواهیم؛ نمایندگانی شجاع، کارآمد، پاک دست و انقلابی که به اوضاع موجود سر و سامان دهند.

سیدشکرخدا موسوی که امروز، شنبه برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجلس یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و بیشترین اصول قانون اساسی به مجلس شورای اسلامی پرداخته که آن هم به دلیل جایگاه مهم مجلس برای اداره کشور، قانونگذاری و نظارت بر عملکرد مجموعه های اجرایی کشور است.

وی افزود: با توجه به شرایط استان خوزستان و شهرستان های اهواز، کارون، حمیدیه و باوی و اینکه من در دوره نهم نیز در مجلس حضور داشتم و تجربه بالایی از مشکلات و مسائل ملی و منطقه ای کسب کرده ام، تصمیم گرفتم که در انتخابات شرکت کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این داوطلب انتخابات مجلس یازدهم گفت: با توجه به شرایط کشور و به خصوص شرایط اقتصادی و معیشتی که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی مقتدر می خواهیم

مجلسی مقتدر می خواهیم