مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 16:002019-12-07سياسي

رییس قوه قضاییه پای درد و دل دانشجویان نشست


در آیین روز دانشجو که با نام《دانشجوی مسلمان، صدای مستضعفان》برگزار شد رییس قوه قضاییه با دانشجویان هم صحبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین بزرگداشت روز دانشجو با حضور حجت الاسلام و المسلمین رییسی با نام 《دانشجوی مسلمان، صدای مستضعفان》 امروز در دانشکده فنی دانشگاه تهران در حالی آغاز شد که در ابتدای این مراسم، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران سخنرانی کرد و خطاب به رییس قوه قضاییه گفت: آقای رییسی شما می دانید که اکنون شرایط کشور خطیر است.

این شرایط نیازمندِ به کارگیری همه توانمندی ها برای عبور از آن است و بزرگترین سرمایه برای عبور از این شرایط همین دانشگاه است که از دانشجویان و اساتید برجسته تشکیل شده است.

نیلی افزود: دانشجویان آرزوی شان این است که به کشور خدمت کنند و استعداد و توانمندی هایشان را به کشور عرضه کنند امروز بیش از 20 هزار دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و 10 هزار دانشجوی مقطع دکتری داریم.

همه این دانشجویان پایان نامه هایی برای حل مسائل کشور دارند اما به دلیل ضعف بین بدنه ارتباطی و اجرایی این سرمایه بزرگ در اختیار جامعه قرار نمی گیرد که این موضوع باید در بودجه امسال کشور منعکس شود.

نیلی احمدآبادی با بیان اینکه 《عبور از شرایط فعلی کشور بدون همراهی دانشجویان ممکن نیست》 گفت: دانشگاه فضا و بستری برای مفاهمه و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه پای درد و دل دانشجویان نشست

رییس قوه قضاییه پای درد و دل دانشجویان نشست