مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-07اقتصادي

کمک بیش از دو میلیارد تومانی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات


مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان میزان کمک های نقدی مردم استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات را حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، غلام رضا عباس پور عصر امروز در همایش نشان محبت در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اظهار کرد: میزان کمک های نقدی مردم استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات، حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان است که سهم شهرستان آستارا، 500 میلیون تومان است.

وی تعداد گردشگران عراقی واردشده به خاک جمهوری اسلامی ایران را بین 6 تا هفت میلیون نفر دانست و گفت: به واسطه حضور گردشگران عراقی در خاک ایران، چرخ های اقتصاد کشور به حرکت درآمده و طبق اعلام کارشناسان، حدود 80 درصد از اقتصاد ایران به عراق وابسته است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان طولانی ترین مرز ایران را با جمهوری عراق دانست و بیان کرد: مرزهای عراق در زمان جنگ هشت ساله همیشه به واسطه حضور گروه های تروریستی ناامن شده بود که اکنون به واسطه حضور نیروهای ایران در خاک عراق، امنیت بر مرزهای عراق حاکم شده است.

عباس پور با اشاره به اینکه شیاطین در تلاش هستند که به روابط ایران و عراق خدشه وارد کنند، افزود: عراق به لحاظ اقتصادی، امنیتی، تجاری، گردشگری و مذهبی برای جمهوری اسلامی ایران آورده دارد و وارد شدن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از دو میلیارد تومانی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات

کمک بیش از دو میلیارد تومانی مردم گیلان به ستاد بازسازی عتبات عالیات