مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-07ورزشي

قیمت بلیت های بازی پرسپولیس - گل گهر کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این اقدام در پی موافقت محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل با درخواست هواداران عزیز پرسپولیس و با پیگیری یلوه معاون اقتصادی باشگاه انجام شد و به شرکت توسعه و تجهیز اعلام گردید قیمت بلیت .

- با درخواست هواداران و موافقت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، قیمت بلیت های طبقه دوم، پشت دروازه و جایگاه و روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی برای تسهیل حضور هواداران کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این اقدام در پی موافقت محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل با درخواست هواداران عزیز پرسپولیس و با پیگیری یلوه معاون اقتصادی باشگاه انجام شد و به شرکت توسعه و تجهیز اعلام گردید قیمت بلیت های بازی با گل گهر سیرجان برای تمام جایگاهها کاهش یابد.

سامانه بلیت فروشی www.

pin90.

ir فعالیت خود برای فروش بلیت این بازی از امشب با قیمت های جدید آغاز می کند.

این موضوع امروز در پی جلسه برخی هواداران و مشوقین با مدیر عامل و مدیر روابط عمومی مطرح شد و انصاری فرد موافقت خود را با کاهش قیمت بلیطها اعلام داشت.

هواداران در هفته های گذشته خواهان کاهش قیمت بلیط طبقه دوم شده بودند و امروز ضمن موافقت با درخواست آنها مراتب اجرایی شدن آن به شرکت توسعه و تجهیز اعلام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت های بازی پرسپولیس - گل گهر کاهش یافت

قیمت بلیت های بازی پرسپولیس - گل گهر کاهش یافت