مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-07فناوري

نصب آسان اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 با برنامه Huawei HiCare


شرکت هوآوی به روزرسانی EMUI 10، مبتنی بر سیستم عامل Android 10 را برای کاربران خود، در برنامه HiCare قرار داد.

- هوآوی پیشتاز در به روزرسانی اندروید 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10: نصب آسان اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 با برنامه Huawei HiCare شرکت هوآوی به روزرسانی EMUI 10، مبتنی بر سیستم عامل Android 10 را برای کاربران خود، در برنامه HiCare قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، این شرکت در صدر لیست برندهایی است که ضمن آپدیت جدید رابط کاربری خود (EMUI 10)، سیستم عامل اندروید 10 را نیز در اختیار خریداران گوشی های هوشمند خود قرار داده است.

نزدیک به سه ماه از عرضه آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، با نام Android 10 می گذرد؛ با این حال تاکنون تعداد محدودی از گوشی های هوشمند به اندروید 10 آپدیت شده اند.

بعضی از شرکت های سازنده مانند وان پلاس، نوکیا و شیائومی آپدیت اندروید 10 را برای برخی از گوشی های خود ارائه کرده اند؛ اما تا زمانی که سازندگان بزرگی مثل هوآوی انتشار آن را آغاز نکنند، رشد قابل توجهی برای این نسخه از اندروید رقم نخواهد خورد.

شرکت سامسونگ، تاکنون عرضه به روزرسانی پایدار و نهایی One UI 2.

0 را همراه آپدیت اندروید 10 شروع نکرده، اما هوآوی که در تست اولیه نسخه بتا اندروید Q شرکت کرده بود، به تازگی انتشار آپدیت اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب آسان اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 با برنامه Huawei HiCare

نصب آسان اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 با برنامه Huawei HiCare