مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-07سياسي

در موضوع برجام اگر نظارت رهبری نبود خیلی باخته بودیم


امام جمعه موقت تهران با اعلام اینکه اگر تمام دنیا هم علیه ما باشند در سایه ولایت فقیه آسیب نخواهیم دید اظهارداشت : در موضوع برجام اگر نظارت رهبری نبود خیلی باخته بودیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله کاظم صدیقی عصر شنبه در همایش اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری در برابر تهدیدات فرهنگی و امنیتی به عنوان سخنران ویژه این همایش با اعلام اینکه پیروی از اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری موجب رفع ابهام و افزایش معرفت جامعه اسلامی خواهد شد، خاطرنشان کرد: استمداد از خداوند متعال و تکیه بر توانمندی داخلی ، استقامت در مقابل سختی ها، پرهیز از اشرافیگری و ریاست طلبی ، ساده زیستی ، تعبد و عدالت ، دوری از خودباختگی و انفعال مهمترین مؤلفه های اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب در برابر تهدیدات را تشکیل می دهند.

امام جمعه موقت تهران با اعلام اینکه اگر تمام دنیا هم علیه ما باشند در سایه ولایت فقیه آسیبی نخواهیم دید اظهارداشت : در موضوع برجام اگر نظارت و تذکرات رهبری نبود خیلی باخته بودیم .

آیت الله صدیقی در ادامه افزود: در حوادث اخیر ، رهبر انقلاب ، فرمان خدا را اجرا کرد و با موضع حکیمانه خود ، امنیت مردم را تضمین نمود و ضمن صیانت از وحدت کشور ، تهدید و توطئه مذبوحانه دشمن را دفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موضوع برجام اگر نظارت رهبری نبود خیلی باخته بودیم

در موضوع برجام اگر نظارت رهبری نبود خیلی باخته بودیم