مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-07اجتماعي

معاون عمرانی استاندار: مدیران برای کاهش گرد و غبار، زمان را از دست ندهند


معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران به دنبال جذب کامل اعتبارات بیابانزدایی و کاهش گرد و غبار باشند و برای اقدام عملی، زمان را از دست ندهند.

- مرکز خراسان جنوبی، میرجعفریان در کارگروه مقابله با پدیده گرد و خاک افزود: از آنجایی که پدیده گرد و غبار ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد نیاز است مسئولان دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را برای ارائه گزارش کار مستمر و راه حل برای کاهش گرد و غبار، به کار گیرند.

وی گفت: کم کردن سطح تماس خاک با هوا، توسعه پوشش گیاهی، کاشت نهال و آبخیزداری مناسب از جمله راه هایی است که باید مورد تأکید قرار گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هم گفت:: در سال جاری 40 میلیارد تومان اعتبار به سازمان جنگل ها و مراتع کشور برای تثبیت کانون های فرسایش خاک و 40 میلیارد تومان اعتبار به محیط زیست در بحث مقابله با پدیده گرد و غبار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داده شده که محیط زیست این اعتبار را به دستگاه های مختلف از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان زمین شناسی ابلاغ کرده است تا هر دستگاه به تناسب وظایف خود، اقداماتی را برای کاهش گرد و غبار انجام دهد.

اکبری افزود: امسال برای مقابله با پدیده گرد و غبار در استان اقداماتی همچون آماده سازی 10 هزار هکتار عرصه برای نهال کاری، کشاورزی حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی استاندار: مدیران برای کاهش گرد و غبار، زمان را از دست ندهند

معاون عمرانی استاندار: مدیران برای کاهش گرد و غبار، زمان را از دست ندهند