مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:352019-12-07اقتصادي

افزایش 50درصدی استقبال کشاورزان تایبادی از خرید تضمینی زعفران


استقبال کشاورزان تایبادی از خرید تضمینی زعفران 50 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: با آغاز طرح خرید تضمینی زعفران از 12 آبان تاکنون 11هزار و 400 کیلوگرم زعفران خشک از کشاورزان تایباد خریداری شده است که با این میزان خرید استقبال این کشاورزان از طرح 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

باقر خدادادی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: طرح خرید تضمینی زعفران برای دومین سال در تایباد اجرا می شود و تا پایان آذر ادامه دارد.

وی افزود: روزانه بیش از 300کیلوگرم زعفران خشک در تایباد خریداری می شود که 30درصد مبلغ کارشناسی شده بعد از تایید محصول به کشاورزان پرداخت و 70 درصد دیگر آن با امضای قراردادی در مدت کوتاهی پرداخت می شود.

رییس اداره تعاون روستایی تایباد گفت:در اجرای این طرح هر کیلوگرم زعفران نگین به قیمت 105میلیون ریال، شبه نگین 95 میلیون ریال، پوشال درجه یک 90 میلیون ریال و پوشال معمولی 82میلیون ریال خریداری می شود خدادادی افزود: پارسال هفت تن زعفران از کشاورزان تایبادی خریداری شد و پیش بینی می شود امسال بیش از 15تن زعفران خشک از کشاورزان این شهرستان خریداری شود تایباد 6 هزار و 850 هکتار سطح زیرکشت زعفران دارد و سالانه بیش از 20تن زعفران در این شهرستان تولید می شود تایباد در 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50درصدی استقبال کشاورزان تایبادی از خرید تضمینی زعفران

افزایش 50درصدی استقبال کشاورزان تایبادی از خرید تضمینی زعفران