مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:062019-12-07بين الملل

تمرین کوماندوهای اسراییلی در قبرس برای عملیات هلی برن در لبنان


برخی منابع نظامی در تل آویو فاش کردند، یگان های کماندوی اسراییلی هفته گذشته با اجرای تمریناتی در خاک قبرس از جمله شبیه سازی عملیات هلی برن در لبنان، - جنگ با حزب الله را شبیه سازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، این منابع اظهار کردند، در این تمرین ها احتمال استقرار دوباره نیروهای حزب الله (که از سوریه بازمی گردند) در جنوب لبنان و نیز ساخت پایگاه های نظارتی نزدیک به مرزها جهت تمرین مقابل پایگاه های مراقبتی اسراییل لحاظ می شود.

منابع یاد شده گفتند: حدود 1000 سرباز از یگان های مختلف کماندویی رژیم صهیونیستی در این تمرین ها که بازی تاج و تخت نامیده شد، شرکت داشتند و این تمرین ها شامل سناریوهای مختلف جنگ با حزب الله بود.

همچنین این تمرینات در منطقه ای مشابه جنوب لبنان انجام شده و شامل حملات غافلگیرانه، اشغال پایگاه ها، انتقال زخمی ها همزمان با تیراندازی و درمان آنها و درگیری با ساکنان بومی و نیز اسارت سربازان اسراییلی بود.

در این تمرین ها سربازان قبرسی نیز حضور داشتند.

در همین حال، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به انجام چنین تمریناتی اذعان کرده و گفت: تمرینات این هفته به پایان می رسد و در آن اسکادران بالگردها و پهپادها شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین کوماندوهای اسراییلی در قبرس برای عملیات هلی برن در لبنان

تمرین کوماندوهای اسراییلی در قبرس برای عملیات هلی برن در لبنان