مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:162019-12-07اجتماعي

تردد در چادگان فقط با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی


تمام جاده های ارتباطی شهرهای چادگان و رزوه به مرکز استان و همچنین 13 روستای بخش مرکزی و 53 روستای بخش چنارود این شهرستان که بر اثر بارش برف شب گذشته عبور و مرور در آن با کُندی انجام می شود با تلاش اکیپ های راهداری و خدمات شهری شهرداری ها در حال بازگشایی است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار چادگان گفت: تمام جاده های ارتباطی شهرهای چادگان و رزوه به مرکز استان و همچنین 13 روستای بخش مرکزی و 53 روستای بخش چنارود این شهرستان که بر اثر بارش برف شب گذشته عبور و مرور در آن با کُندی انجام می شود با تلاش اکیپ های راهداری و خدمات شهری شهرداری ها در حال بازگشایی است.

عباس توکلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش های اخیر که منجر به بارش 20 سانتیمتری برف در ارتفاعات شده همچنان نیز به همراه مه غلیظ ادامه دارد، راه های ارتباطی و محورهای مواصلاتی با تلاش اکیپ های راهداری و خدمات شهری شهرداری ها بازگشایی شده اند.

وی گفت: راه ارتباطی دو شهر چادگان و رزوه به مرکز استان و همچنین 13 روستای بخش مرکزی و 53 روستای بخش چنارود این شهرستان که بر اثر بارش برف، عبور و مرور در آن با کُندی انجام می شد، با تلاش بی وقفه اکیپ های راهداری و خدمات شهری شهرداری باز شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان چادگان از تمام رانندگان خودروهای سواری و باری که قصد تردد در مسیر این شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در چادگان فقط با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی

تردد در چادگان فقط با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی