مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-07سياسي

صداقت و شجاعت از ویژگی های جریان دانشجویی متعهد است


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: دانشجو یعنی فرد آگاه و پیشتاز و پیشگام در خلاقیت های انقلابی در جامعه و رسالت دانشجوی امروز در این است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی در جامعه بماند.

- ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: دانشجو یعنی فرد آگاه و پیشتاز و پیشگام در خلاقیت های انقلابی در جامعه و رسالت دانشجوی امروز در این است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی در جامعه بماند.

کامران جعفری در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامی داشت روز دانشجو، اظهار کرد: روز 16 آذر، حادثه 60 سال پیش در دانشگاه تهران است که فداکاری و ایثار این قشر پیشتاز در برابر استبداد و استعمار را یادآور می شود.

16 آذر روز آزادی، استقلال و حاکمیت ملی است.

وی با بیان اینکه از 60 سال پیش و بعد از حماسه و قهرمانی دانشجویان در 16 آذر 1332 تا امروز، حرکت های بسیار بزرگ به دست دانشجویان و اساتید تحقق یافته است، گفت: از انقلاب مشروطه تا امروز همواره مردم ایران و به ویژه نسل جوان و دانشجویان در برابر مسئله مهم حاکمیت ملی، استقلال و مبارزه با استبداد و استعمار، ایستادگی و مقاومت خود را نشان داده اند.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه علاوه بر اینکه پرچم دار علم و دانش است، پرچمدار آزادی و نقادی خردمندانه نیز است، افزود: دانشجو و دانشگاه باید نقاد جامعه و فرهنگ آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداقت و شجاعت از ویژگی های جریان دانشجویی متعهد است

صداقت و شجاعت از ویژگی های جریان دانشجویی متعهد است