مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:072019-12-07اقتصادي

آمادگی شهرداری تهران برای تأمین ایمنی شبکه گاز تهران


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با شرکت گاز استان تهران در تأمین ایمنی شبکه گاز تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، رضا کرمی محمدی به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان تهران و رییس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی از پروژه های مقاوم سازی شرکت گاز استان تهران بازدید کرد.

این بازدید در راستای همکاری میان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و شرکت گاز استان تهران با توجه به برنامه های مقاوم سازی و کاهش خطرپذیری تاسیسات گاز رسانی شهر تهران انجام شد و بر این اساس نمونه ای از ایستگاههای مقاوم سازی شده و مجهز شده به سیستم شتابنگاری و قطع خودکار گاز و  مرکز پشتیبانی مدیریت بحران شرکت گاز استان تهران و همچنین ساختمان کنترل مرکزی مورد بازدید قرار گرفت.

کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در حاشیه این بازدید طی نشستی با مسئولین و مدیران شرکت گاز استان تهران و رییس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با اشاره به تاثیرات این اقدامات بر جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی ناشی از زلزله مانند آتش سوزی و در نتیجه حفظ جان شهروندان از آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با شرکت گاز استان تهران در تامین ایمنی شبکه گاز تهران خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری تهران برای تأمین ایمنی شبکه گاز تهران

آمادگی شهرداری تهران برای تأمین ایمنی شبکه گاز تهران