مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-07فرهنگي

پخش «تسخیر آسمان ها»، مستندی از دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند تسخیر آسمان ها ی دیوید اتنبرو (David Attenborough) مستندساز مشهور بریتانیایی که در آن به بررسی روند تکامل پرواز در حیوانات پرداخته شده، - پخش تسخیر آسمان ها ، مستندی از دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما مستند چهار قسمتی تسخیر آسمان ها این هفته در قالب مجموعه چهار سوی علم از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند تسخیر آسمان ها ی دیوید اتنبرو (David Attenborough) مستندساز مشهور بریتانیایی که در آن به بررسی روند تکامل پرواز در حیوانات پرداخته شده، از این شبکه پخش خواهد شد.

در این مستند که پخش آن از امشب 16 آذر ماه آغاز می شود، خزندگان، پستاندارن، حشرات و زندگی نفیس و ارزشمند هوایی پرندگان جهان بررسی می شود.

اتنبور در این اثر به بررسی ساده ترین و ابتدایی ترین غرایز و رفتار های این موجودات تا زمانی که آن ها تبدیل به پادشاهان آسمان می شوند، پرداخته است.

این فیلم مستند به کارگردانی David lee به بررسی اینگونه از موجودات در کشور های مختلفی مانند چین، اکوادور و اسپانیا می پردازد و با بررسی این موجودات در کشور های مختلف و ریشه آن ها در 300 میلیون سال قبل، پرده از این راز برمی دارد که این موجودات چگونه تبدیل به فرمانروایان بی، چون و چرای آسمان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «تسخیر آسمان ها»، مستندی از دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما

پخش «تسخیر آسمان ها»، مستندی از دیوید اتنبرو از شبکه چهار سیما