مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:462019-12-07اقتصادي

سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری مشهد گفت: سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است.

  - ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری مشهد گفت: سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است.

  مصطفی خاکسار قهرودی، در بازدید از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با اشاره به حمایت های آستان قدس از سرمایه گذارانی که مایل به حضور در مشهد مقدس هستند، گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا سرمایه گذار و فرصت سرمایه گذاری را به هم پیوند دهد.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی هم با تاکیدات تولیت محترم این آستان نورانی به سهم و توانمندی های خودش در عرصه سرمایه گذاری به میدان آمده و سرمایه گذارانی را که دارای توانمندی مالی و تجربه هستند به مشارکت با آستان قدس رضوی دعوت می کند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف و همراهی و همدلی با سایر دستگاه های اجرایی و خدمت رسان استان و مدیریت شهری در ادامه فعالیت های خوبی که این آستان مقدس در گذشته انجام داده است، کارهای زیربنایی و اساسی که رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را به دنبال داشته باشد، صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است

سرمایه گذاری در مشهد به سود زائر و مجاور است