مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-07سياسي

برگزاری 40 عنوان برنامه پژوهشی در دستگاه های اجرایی استان خوزستان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران گفت: هم زمان با هفته پژوهش 40 عنوان برنامه پژوهشی در دستگاه های اجرایی استان خوزستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حقیقی ظهر شنبه در نشست خبری هفته پژوهش و فن آوری اظهار کرد: امسال هم زمان با هفته پژوهش تلاش شده مخاطبان اصلی ما دانش آموزان باشند و برنامه های ویژه ای برای این قشر از جامعه و اولیاء آنها برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه برای هدفمندی برنامه های این هفته هر روز به عنوان خاصی نام گزاری شده است، افزود: پژوهش، فن آوری و توسعه ملی، گام دوم پژوهش و فناوری، پژوهش، فن آوری و رونق تولید، وحدت حوزه و دانشگاه، پژوهش فناوری و اثر بخشی اجتماعی و پژوهش فن آوری و اثر بخشی ملی از عناوین این هفته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران در خصوص برنامه های شاخص این هفته، تصریح کرد: مطابق با هر روز برنامه هایی تدوین شده است که شامل کارگاه ها، سمینارها و نمایشگاه های درون دانشگاهی می شود.

حقیقی در خصوص شاخص های انتخاب پروژهش گر برتر، بیان کرد: امسال با توجه به شعار سال به دنبال حمایت و معرفی پژوهشگرانی هستیم که با فعالیت های خود مشکلی را از جامعه حل کردند، به مسائل اجتماعی و ابر چالش های استانی توجه و بر موضوع ایجاد فرصت های کسب و کار بکر تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 40 عنوان برنامه پژوهشی در دستگاه های اجرایی استان خوزستان

برگزاری 40 عنوان برنامه پژوهشی در دستگاه های اجرایی استان خوزستان