مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:372019-12-07سياسي

اعتبار موردنیاز برای تامین قرص یُد در بودجه کشور لحاظ شود


تامین قرص ید یکی از ضرورت های استان است و باید بودجه موردنیاز برای تامین قرص یُد با همکاری سازمان پدافند غیرعامل در بودجه کشور لحاظ شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: تامین قرص ید یکی از ضرورت های استان است و باید بودجه موردنیاز برای تامین قرص یُد با همکاری سازمان پدافند غیرعامل در بودجه کشور لحاظ شود.

عبدالکریم گراوند در نشست ارزیابی مانور پرتوی که 12 اردیبهشت ماه امسال در بوشهر برگزار شد با قدردانی از عوامل برگزاری رزمایش پرتوی اظهار کرد: مردم با فرهنگ و همیشه در صحنه بوشهر در برگزاری این رزمایش حضوری موثر داشتند و مهم ترین نقطه مثبت این رزمایش حضور و همکاری مردم بوشهر بود.

وی با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد کارگروه های 9 گانه پدافند غیرعامل گفت: در برگزاری هر مانوری نقاط ضعف و قوت وجود دارد که باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف این رزمایش این بود که در استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری چنین رزمایش مهمی وجود نداشت لذا سازمان پدافند غیرعامل باید برای این مشکل تدبیری بیاندیشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گراوند با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل باید برای تامین و تقویت تجهیزات موردنیاز رزمایش، حمایت مالی لازم انجام دهد، افزود: تجهیزاتی که از سوی سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار موردنیاز برای تامین قرص یُد در بودجه کشور لحاظ شود

اعتبار موردنیاز برای تامین قرص یُد در بودجه کشور لحاظ شود