مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-07سياسي

جنگ های روانی در خصوص گرانی ناشی از ایجاد منطقه آزاد صحیح نیست


چالش های بسیاری در خصوص منطقه آزاد و تهدیدها و فرصت های آن وجود داشت اما این شایعات و جنگ های روانی در خصوص گرانی صحیح نیست و ایجاد منطقه آزاد با ایجاد ظرفیت های اشتغال و فرصت های اقتصادی رونق بسیاری در منطقه را به دنبال دارد.

- ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر گفت: چالش های بسیاری در خصوص منطقه آزاد و تهدیدها و فرصت های آن وجود داشت اما این شایعات و جنگ های روانی در خصوص گرانی صحیح نیست و ایجاد منطقه آزاد با ایجاد ظرفیت های اشتغال و فرصت های اقتصادی رونق بسیاری در منطقه را به دنبال دارد.

عبدالحمید خدری در نشست با دانشجویان به مناسبت 16 آذرماه عنوان کرد: در قرآن کریم 700 مورد از مشتقات علم و دانش استفاده شده و همچنین در آموزه های دینی اسلام به دانش و دانش اندوزی بسیار سفارش شده تا جایی که پیامبر اکرم (ص) در جایگاه و ارزش علم بیشترین سفارش را بر اندوختن علم داشته اند.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در سطح کشور دارای کیفیت آموزشی بسیار خوبی است و امیدواریم که به پیشرفت خود ادامه دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: قطعا ما می توانیم فردایی روشنی در جامعه اسلامی داشته باشیم که دانشجویان و دانشگاه های ما به عنوان الگویی برای مردم باشند و اگر این اتفاق بیفتد که مردم پیرو دانشجویان و دانشگاه و خواص جامعه باشند آینده روشنی در انتظار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ های روانی در خصوص گرانی ناشی از ایجاد منطقه آزاد صحیح نیست

جنگ های روانی در خصوص گرانی ناشی از ایجاد منطقه آزاد صحیح نیست