مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-07سياسي

موافقت علمای اهل سنت برای ارائه تسهیلات ساخت مسکن روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توافق و تفاهم صورت گرفته با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان و دارالافتا دارالعلوم زاهدان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به اجرای طرح ساخت مسکن روستایی برای برادران اهل سنت اقدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید خلیل منبتی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با فقها و علمای اهل سنت در زاهدان تصریح کرد: در ایام هفته وحدت که مقارن با میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)است مراحل نهایی این توافق صورت گرفت تا روستاییان عزیز که در مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان از مسکن مناسب برخوردار نیستند بتوانند صاحب خانه شوند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زمینه ارائه تسهیلات بانکی بدون شائبه ربا را از طریق عقد مشارکت مدنی فراهم خواهد کرد و ناظران فقهی نیز بر روند انجام صحیح و درست عقود نظارت خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با امضای این توافق نامه و حمایت علمای محترم اهل سنت سیستان و بلوچستان کار طراحی و ساخت مسکن مناسب برای روستاییان با سرعت، قوت و قدرت اجرایی می شود و هموطنان عزیزمان در این مناطق از آسیب های احتمالی وقایع و بلایای طبیعی مصون خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت علمای اهل سنت برای ارائه تسهیلات ساخت مسکن روستایی

موافقت علمای اهل سنت برای ارائه تسهیلات ساخت مسکن روستایی