مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-07اقتصادي

برپایی نمایشگاه مبل در شهرهای دیگر برای اقتصاد تویسرکان مضر است


فرماندار شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه تویسرکان شهر ملی منبت گلریز است، گفت: صنعت مبل منبت تویسرکان یکی از شاخه های مهم و اصلی اقتصاد مردم تویسرکان است و با افتخار می گویم که تویسرکان در راستای این صنعت اشتغالزا روستای بدون بیکار هم دارد و این می تواند .

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه تویسرکان شهر ملی منبت گلریز است، گفت: صنعت مبل منبت تویسرکان یکی از شاخه های مهم و اصلی اقتصاد مردم تویسرکان است و با افتخار می گویم که تویسرکان در راستای این صنعت اشتغالزا روستای بدون بیکار هم دارد و این می تواند نویدبخش رونق اقتصادی این شهرستان در حیطه خوشه مبل منبت باشد.

سیدرسول حسینی امروز در نشست هم اندیشی مبل منبت تویسرکان، بیان کرد: جای بسی تأسف است که می بینیم و می شنویم تعدادی از فروشندگان و تولیدکنندگان مبل تویسرکانی در شهرهای اطراف نمایشگاه های فروش و عرضه دایر کرده اند و این به حال صنعت مبل و اقتصاد تویسرکان مضر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تویسرکان با دارا بودن 4751 کارگاه تولید مبل منبت و 8700 نفر شاغل در این صنعت، یکی از قطب های تولید مبل گلریز با کیفیتی بی نظیر است.

حسینی یادآور شد: نبود بازار فروش مناسب و تبلیغات ناکافی در این حوزه باعث منزوی شدن و ناشناخته ماندن این هنر زیبا در تویسرکان است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه مبل در شهرهای دیگر برای اقتصاد تویسرکان مضر است

برپایی نمایشگاه مبل در شهرهای دیگر برای اقتصاد تویسرکان مضر است