مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-07اقتصادي

اوقاف هیچ تکلیف مالی در توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) ندارد


معاون توسعه و پشتیبانی اوقاف استان قم گفت: طرح توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع علیه السلام طرحی ملی است که منابع مالی آن مشخص شده و اوقاف در این زمینه تکلیفی ندارد.

- اوقاف هیچ تکلیف مالی در توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) ندارد ایسنا/قم معاون توسعه و پشتیبانی اوقاف استان قم گفت: طرح توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع علیه السلام طرحی ملی است که منابع مالی آن مشخص شده و اوقاف در این زمینه تکلیفی ندارد.

حسن امینی خواه با اشاره به طرح توسعه حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع علیه السلام اظهار کرد: در سال 90 وزیر راه و شهرسازی وقت در جریان سفر به قم همراه با استاندار وقت به این بقعه متبرکه مشرف شد و با توجه به زائران متعدد از اقصی نقاط ایران و جهان و راه دسترسی نامناسب حرم مطهر، دستور ویژه ای برای حل این مشکل صادر کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بقعه متبرکه این امامزاده واجب التعظیم سومین قطب زیارتی در قم محسوب می شود و در عین حال راه دسترسی به آن از میان کوچه های باریک می گذشت و تردد زائران به کندی صورت می گرفت و همچنین صحن حرم مطهر پاسخگوی تعداد فراوان زائران نبود، وزیر وقت راه و شهرسازی دستور دارد در قالب طرحی ملی، توسعه این حرم و راه دسترسی به آن در دستور کار مسئولان استان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف هیچ تکلیف مالی در توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) ندارد

اوقاف هیچ تکلیف مالی در توسعه حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) ندارد