مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-07اجتماعي

توصیه های پلیس راهور کرمانشاه برای جلوگیری از تصادف


 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان توصیه هایی را به رانندگان برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی در هوای بارانی ارائه و از ان ها خواست تا حتما نواقص خودروی خود را برطرف کنند.

- مرکز کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: در فصل پاییز و شروع بارش ها، شاهد لغزندگی جاده ها و معابر درون شهری هستیم که همین موضوع می طلبد تا رانندگان دقت بیشتری به خرج دهند.

وی ادامه داد: رفع نواقص فنی خودرو، همراه داشتن تجهیزات ایمنی، رعایت کردن سرعت مطمئنه و پرهیز از کار هایی که باعث هواس پرتی ان ها می شود از جمله این موارد است.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: هنگام بارش باران دید راننده محدود و میدان دید وی به خاطر بخار شیشه های خودرو کاهش می یابد که می طلبد رانندگان نسبت به سالم بودن بخاری و برف پاک کن های خودروی خود مطمئن باشند.

رییس پلیس راهور کرمانشاه افزود: عابران پیاده نیز هنگام عبور از عرض خیابان به چراغ راهنما و عبور خودرو ها توجه لازم را داشته باشند و حتی الامکان از پل های عابر پیاده استفاده کنند.

وی در پایان از رانندگان موتورسیکلت نیز خواست تا حتما از کلاه ایمنی استفاده و مقررات رانندگی را به صورت کامل رعایت و اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس راهور کرمانشاه برای جلوگیری از تصادف

توصیه های پلیس راهور کرمانشاه برای جلوگیری از تصادف