مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-07سياسي

ناجا در اغتشاشات شجاعانه و مدبرانه عمل کرد


امام جمعه موقت شیراز نیروی انتظامی را نیرویی مکتبی که در حساس ترین مواقع در صحنه حاضر می شود دانست و گفت: ناجا در اغتشاشات آبان ماه، شجاعانه و مدبرانه عمل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: نیروی انتظامی باعث افتخار مردم ایران اسلامی و منشأ درخشندگی و ویژگی آن بصیرت است.

وی به حوادث و اغتشاشات آبان ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در آن مقطع کارکنان نیروی انتظامی با ایثار و از خود گذشتگی خود وارد میدان شدند و اقدامات خود را به خوبی انجام دادند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه بعضی ها که در صحنه و میدان حضور نداشتند از عملکرد ناجا انتقاد کردند، تصریح کرد: با این وجود، مردم با بصیرت ایران اسلامی و مسئولان کشور از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی در اغتشاشات، تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند، بیان کرد: کسانی که در اغتشاشات، تخریب های وقیحانه و اهانت به مقدسات را انجام دادند، با آموزش های لازم از سوی معاندان اهداف دیگری را در سر می پروراندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا در اغتشاشات شجاعانه و مدبرانه عمل کرد

ناجا در اغتشاشات شجاعانه و مدبرانه عمل کرد