مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-07اقتصادي

اخبار جدید از بخشش 260 میلیاردی به داماد آقای وزیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی هفته گذشته در جریان بررسی دادگاه متهمان بانک ملت، علی دیواندری مدیرعامل اسبق بانک ملت از سوء استفاده 220 میلیارد تومانی در قرارداد سوآپ گازوییل بین بانک ملت و شرکت کمکو توسط سید احسان سخایی داماد یکی از وزرا .

- جزییات تازه ای از هبه 260میلیارد تومانی امول بانک ملت به احسان سخایی داماد آقای وزیر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی هفته گذشته در جریان بررسی دادگاه متهمان بانک ملت، علی دیواندری مدیرعامل اسبق بانک ملت از سوء استفاده 220 میلیارد تومانی در قرارداد سوآپ گازوییل بین بانک ملت و شرکت کمکو توسط سید احسان سخایی داماد یکی از وزرا خبر داد که بازتاب زیادی در رسانه ها و افکار عمومی داشت، ولی جزییاتی از این خبر منتشر نشد.

پیگیری ها از جزییات این قرارداد و اتهام مطرح شده از سوی دیواندری نشان می دهد: در 4 آبان ماه سال 91 یک قرارداد معاوضه و سوآپ به شماره 500/161936 بین بانک ملت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت کمکو (شرکت مدیریت نفت خزر) به ارزش 25.

3 میلیون دلار به امضا رسید و طبق این قرارداد جهت تأمین مالی پروژه معاوضه گازوییل مبلغ 24 میلیون دلار طی 3 فقره سوییفت در دی ماه سال 1391 در اختیار شرکت کمکو قرار گرفت و مقرر شده بود با احتساب سود مشارکت جمعاً مبلغ 25 میلیون و 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار جدید از بخشش 260 میلیاردی به داماد آقای وزیر

اخبار جدید از بخشش 260 میلیاردی به داماد آقای وزیر