مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-07بين الملل

حمله داعش به مقر نیروهای «الحشد الشعبی» در کرکوک عراق


حمله امروز تروریست های داعش به یک مقر نظامی سازمان الحشد الشعبی در استان کرکوک عراق، دست کم پنج کشته و زخمی برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی، امروز (شنبه 7 دسامبر) از حمله صبح امروز داعش به یک مقر نظامی متعلق به سازمان الحشد الشعبی در کرکوک خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری شفق نیوز ، صبح امروز عناصر داعش به یک مقر نظامی هنگ پنجم از تیپ 56 سازمان الحشد الشعبی در منطقه الدنادیش از توابع الحویجه در استان کرکوک حمله کردند.

بنا بر این گزارش، داعش با سوء استفاده از وضعیت بد آب و هوایی در این منطقه، این عملیات را انجام داد و طی آن، دو نیروی الحشد به شهادت رسیدند و سه نیروی دیگر زخمی شدند.

داعش پس از اشغال شهر موصل عراق در سال 2014، به سرعت بخش اعظمی از خاک این کشور را تحت کنترل خود درآورده بود، اما سه سال بعد، متحمل شکست شد و نیروهای عراقی موفق شدند در سال 2017 تروریست‎ها را از کشورشان اخراج کنند.

با این وجود، عناصر داعش کماکان در برخی نقاط عراق حضور نه چندان فعالی دارند و هر از گاهی، هسته های خاموش این گروه تروریستی، عملیات تروریستی در برخی از مناطق این کشور انجام می دهند.

چهارم آذرماه جاری، گروه الصقور الاستخباراتیه (بازهای اطلاعاتی) وابسته به سازمان اطلاعات عراق (استخبارات)، طی بیانیه ای از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله داعش به مقر نیروهای «الحشد الشعبی» در کرکوک عراق

حمله داعش به مقر نیروهای «الحشد الشعبی» در کرکوک عراق