مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:202019-12-07پزشكي

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت موسی آباد


با پیگیری مسئولان سرانجام مطالبه مردمی روستای موسی آباد شهرستان اسدآباد با راه اندازی و افتتاح مرکز جامع سلامت این روستا محقق شد.

- ایسنا/همدان با پیگیری مسئولان سرانجام مطالبه مردمی روستای موسی آباد شهرستان اسدآباد با راه اندازی و افتتاح مرکز جامع سلامت این روستا محقق شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد در حاشیه افتتاح درمانگاه و مرکز جامع سلامت این روستا، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد در حال حاضر دارای 14 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بوده که از این تعداد مراکز سه مرکز، مراکز شهری و روستایی، دو مرکز شهری و 9 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی این شهرستان را شامل می شوند.

دکتر بهنام رضا مخصوصی با بیان اینکه این مراکز به صورت صددرصد جمعیت شهرستان را تحت پوشش قرار داده اند، افزود: در حال حاضر با فعالیت این تعداد مرکز خدمات جامع سلامت دیگر نیازی به مراکز جدید در این رابطه نبوده و مرکز خدمات جامع سلامت این روستا نیز به عنوان یکی از مطالبات مهم مردمی این روستا بود که با پیگیری لازم در وزارتخانه و اخذ موافقت این امر نسبت به آن اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تا زمان احداث ساختمان اصلی مرکز خدمات جامع سلامت موسی آباد در گام اول فعلاً خانه بهداشت این روستا را برای این امر درنظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت موسی آباد

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت موسی آباد