مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:052019-12-07اقتصادي

حناچی: هیچ عقل سلیمی موافق افزایش نرخ حمل و نقل عمومی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم بهره برداری از پروژه عمرانی فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و پل تقاطع خیابان شهید مزینانی اظهار داشت: - شهردار تهران گفت: هیچ عقل سلیمی موافق افزایش نرخ حمل و نقل عمومی و فروش صندلی های اتوبوس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم بهره برداری از پروژه عمرانی فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و پل تقاطع خیابان شهید مزینانی اظهار داشت: وفات حضرت فاطمه معصومه (س) را تسلیت عرض می کند که به علم، فضیلت و دانش معروف بودند.

وی ضمن عذرخواهی از تاخیری که در برگزاری مراسم انجام شد، اظهار داشت: منطقه 15 یکی از مناطق مهم جنوب شهر تهران است که بیش از 2000 شهید دارد.

شهردار تهران گفت: این پروژه به نام شهید کاظمی نجفی رستگار نام گذاری شده است که از هم رزمان شهید چمران در کردستان و بنیان گذار تیپ 3 بوده است و در شرق دجله همراه با شهید باکری و دیگر شهدا به شهادت رسید و سال ها بعد به جمع شهدای انقلاب اسلامی در شهر پیوست.

حناچی بیان داشت: افتتاح پروژه شهید نجفی رستگار در کاهش ترافیک بسیار موثر بوده است و یکی از تاثیرات آن آرامش بیشتر در مناطق مسکونی و پررفت وآمد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: هیچ عقل سلیمی موافق افزایش نرخ حمل و نقل عمومی نیست

حناچی: هیچ عقل سلیمی موافق افزایش نرخ حمل و نقل عمومی نیست