مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-07ورزشي

پاتوق های فرهنگی؛ در انتظار حضور جوانان زنجانی


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از طرح های جوانان در سمن ها حمایت می کنیم.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از طرح های جوانان در سمن ها حمایت می کنیم.

لیلا کریمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برنامه هایی تدارک دیده شده است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم باعث دیده شدن و شنیدن صدای جوانان می شود و قطعا این امر در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است.

وی تصریح کرد: در سراسر کشور روزهای سه شنبه، روز جوانان است و جوانان می توانند در این روز با مدیران اداره ورزش ملاقات داشته و مشکلات خود را بیان کنند.

این مسئول در رابطه با اقدامات دیگری که در این زمینه انجام می شود، بیان کرد: جوانان برای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی و با نام سازمان های مردم نهاد وارد اجتماع می شوند.

کریمی گفت: سمن هایی که ثبت می شوند، اقدام به ارائه طرح هایی می کنند که از آنها حمایت های لازم صورت می پذیرد که در این راستا کارگاه های توانمندسازی برگزار می شود که در این کارگاه ها در رابطه با مسائل مختلف مانند کنترل خشم، جلوگیری از اعتیاد، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و غیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتوق های فرهنگی؛ در انتظار حضور جوانان زنجانی

پاتوق های فرهنگی؛ در انتظار حضور جوانان زنجانی