مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-07اقتصادي

روایت ماهشهری ها از حوادث اخیر در این منطقه


استان خوزستان که به گواه آمارها یکی از استان های مهم در تولید کشور است، بعد از تغییر سیاست های دولت در زمینه بنزین شاهد ناآرامی هایی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرق در ادامه نوشت: مردمی که معیشت آنها به دلیل شکل کسب وکارشان که عمدتا فعالیت های خدماتی است، به نوسانات قیمت بنزین به عنوان یک حامل مهم انرژی گره خورده است، نسبت به سه برابر شدن قیمت بنزین اعتراض دارند.

مردم جراحی (شهرک شهید چمران ماهشهر، معروف به جراحی) با تأکید بر اینکه قصد برهم زدن نظم و امنیت کشور را ندارند، می گویند که هدفشان از بستن مسیر پتروشیمی ها این بوده که تولید در این واحدها متوقف شود تا شاید صدای اعتراضشان به تهران برسد.

مردمی که سطح درآمد خود را کمتر از دو میلیون تومان اعلام می کنند (البته اگر در پتروشیمی ها مشغول به کار نباشند)، بدون اینکه به اموال عمومی آسیب برسانند، مسیر آزاد راه اهواز و بندر امام را با روشن کردن آتش چند روزی مسدود می کنند که با واکنش نیروهای تأمین کننده امنیت مواجه می شوند.

این واکنش در حال حاضر مردم این منطقه را در بهت و حیرت فرو برده است.

مردم جراحی بر این باورند که خطوط تولید رانده شده به سراسر دنیا، در منطقه بندر ماهشهر جا خوش کرده اند و آلایندگی این واحدها، سلامت آنها و خانواده هایشان را به خطر می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ماهشهری ها از حوادث اخیر در این منطقه

روایت ماهشهری ها از حوادث اخیر در این منطقه