مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-07بين الملل

محمود عباس: پروژه های آمریکا در غزه مقدمه چینی برای معامله قرن است


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به طرح های ادامه دار آمریکا در اراضی فلسطینی به عنوان زمینه ای برای اجرای طرح معامله قرن هشدار داد و گفت تشکیلات خودگردان جلوی این گونه اقدامات ضد فلسطینی آمریکا می ایستد.

- محمود عباس: پروژه های آمریکا در غزه مقدمه چینی برای "معامله قرن" است رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به طرح های ادامه دار آمریکا در اراضی فلسطینی به عنوان زمینه ای برای اجرای طرح "معامله قرن" هشدار داد و گفت تشکیلات خودگردان جلوی این گونه اقدامات ضد فلسطینی آمریکا می ایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در آغاز نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر رام الله، خاطرنشان کرد: اسراییل به حملات خود علیه ملت فلسطین به ویژه در شهر قدس اشغالی ادامه می دهد که آخرین آن بازداشت کادر روزنامه نگاران فعال در تلویزیون فلسطین در روز جمعه بود.

محمود عباس در ادامه افزود: توافقاتی میان ما و اسراییلی ها وجود دارد مبنی بر این که موسسات فلسطینی باید همگی در قدس به طور عادی فعال باشند و همچنین هر موسسه فلسطینی در هر مکانی در نوار غزه و کرانه باختری فعالیت کند اما اسراییل مانع فعالیت همه موسسات فلسطینی می شود که این اقدامات تاکیدی بر آن است که مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: پروژه های آمریکا در غزه مقدمه چینی برای معامله قرن است

محمود عباس: پروژه های آمریکا در غزه مقدمه چینی برای معامله قرن است