مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:202019-12-07سياسي

با یک جریان ژلاتینی اپوزیسیون مواجهیم/25 سال صاحب قدرتند اما مسئولیت گریز


تحلیل گر مسائل سیاسی با طرح این سوال که چرا جریانی که اساس نظام را قبول ندارد داعیه قدرت دارد؟ گفت: این جریان می تواند در جامعه، تنفس و نقد کند، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس - زینب رازدشت: بیانیه 77 نفره اصلاح طلبان خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی در همان روزهای ابتدایی بحران بنزین و آشوب های آبان امسال منتشر شد.

بیانیه ای که در آن نظام جمهوری اسلامی به شلیک بی محابا به سوی مردم متهم شد.

ناصر ایمانی تحلیل گر مسائل سیاسی معتقد است که اصلاح طلبان در این بیانیه مثل عمده رفتارهای سیاسی خود در 25 سال گذشته دچار نوعی تناقض رفتاری و مسئولیت ناپذیری سیاسی شده اند.

ایمانی معتقد است که حامیان سیاسی دولت حالا که ماه عسل انتخاباتی دولت پایان یافته و فصل حساب رسیده است،  شفاف و صریح به مردم پاسخ دهند که چرا از آن دفاع کرده اند و مسئولیت نواقص، کاستی ها و عف های جدی دولت آقای روحانی را بپذیرند و به مردم توضیح دهند که چرا چنین دولتی را به مردم معرفی و آنها را تشویق به رای دادن به آن کرده اند.

قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس، انتشار بیانیه 77 نفره اصلاح طلبان، اغتشاشات اخیر و تصمیم دولت مبنی بر دو نرخی شدن قیمت بنزین از جمله محورهایی بود که ما را بر آن داشت تا گفت و گویی با این تحلیل گر سیاسی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یک جریان ژلاتینی اپوزیسیون مواجهیم/25 سال صاحب قدرتند اما مسئولیت گریز

با یک جریان ژلاتینی اپوزیسیون مواجهیم/25 سال صاحب قدرتند اما مسئولیت گریز