مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-07اقتصادي

رشد 11درصدی تردد وسایل نقلیه/78 هزار تخلف سرعت در رانندگی ثبت شد


رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی گفت: در هشت ماهه  سال جاری میزان تردد روزانه در استان دو هزار و 110 وسیله نقلیه بوده که نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی بهمنی پیش از ظهر شنبه در نشستی با خبرنگاران بیان کرد: میزان تردد روزانه وسایل نقلیه در هشت ماهه سال گذشته هزار و 896 وسیله نقلیه به ازای هر محور بوده است.

وی با بیان اینکه این فاکتور در هشت ماهه سال جاری به بیش از دو هزار و 110 وسیله نقلیه رسیده است، افزود: تردد هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

بهمنی با بیان اینکه ساعات اوج سفرهای ماه گذشته در بازه زمانی 15 تا 18 است، گفت: که از ابتدای پاییز سال جاری بیش از 870 هزار وسیله نقلیه وارد و 880 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

رییس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی اظهار کرد: به طور میانگین حدود 30 درصد از حجم ترددهای پاییز را ناوگان سنگین جاده ای به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم سفرهای ورودی به استان از ابتدای پاییز به ترتیب به مبدأ استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اصفهان، و بیشترین حجم سفرهای خروجی از استان هم به مقاصد همین استان ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11درصدی تردد وسایل نقلیه/78 هزار تخلف سرعت در رانندگی ثبت شد

رشد 11درصدی تردد وسایل نقلیه/78 هزار تخلف سرعت در رانندگی ثبت شد