مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-07سياسي

مدارس نیازمند تشکیل اتاق فکر برای ترویج نماز هستند


عضو هیئت امنای ستاد اقامه نماز کشور، بابیان اینکه مدارس نیازمند تشکیل اتاق فکر برای ترویج نماز هستند، گفت: مدیران آموزشگاه ها از این ظرفیت کمال بهره را ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد زرهانی پیش از ظهر شنبه در اجلاس نماز استان سمنان در سالن شهید مطهری شهر سمنان ضمن بیان اینکه مدارس و معلمان نقش غیرقابل انکاری در ترویج نمازخوانی در بین دانش آموزان دارند، ابراز کرد: مدارس نیازمند تشکیل اتاق فکر برای ترویج نماز هستند.

وی بابیان اینکه مدیران مدارس نسبت به ایجاد اتاق فکر برای ترویج نماز اقدام کنند، تأکید کرد: این کار سبب می شود تا بهترین راه ها برای اجرای طرح های انگیزشی و رغبت دانش آموزان به مقوله نماز یافته و اجرا شود.

عضو هیئت امنای ستاد اقامه نماز کشور فرهنگ اقامه نماز و تشویق دانش آموزان به آن را خواستار شد و ابراز کرد: مدارس بهترین نقش آفرینی را در این زمینه دارند.

زرهانی بابیان اینکه فرهنگ اقامه نماز تنها به گفتار ترویج نمی یابد، گفت: باید با رویکردهای علمی و عملی برای تشویق نوجوانان به اقامه نماز تلاش کرد.

وی افزود: اگر اتاق های فکر نماز در مدارس تشکیل شود می توانیم به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان، اقدامات شایسته تری را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس نیازمند تشکیل اتاق فکر برای ترویج نماز هستند

مدارس نیازمند تشکیل اتاق فکر برای ترویج نماز هستند