مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-07سياسي

تأکید مقامات تاجیکستان و اروپا بر توسعه روابط و مناسبات


وزیر امور خارجه تاجیکستان در بیست و ششمین نشست شورای وزرای امور خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا شرکت و با دبیر کل این سازمان، نماینده ویژه اتحادیه اروپا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان در بیست و ششمین نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی شرکت و سخنرانی کرد.

مهرالدین در این نشست همزمان با اولویت های تاجیکستان در سازمان امنیت و همکاری اروپا به چالش های اصلی جهان مدرن از جمله مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، قاچاق مواد مخدر و تغییر اقلیم اشاره کرد.

رییس نهاد دیپلماتیک تاجیکستان در چارچوب این نشست همچنین به طور جداگانه با توماس گریمینگر دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا، پیتر بوریان نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور آسیای مرکزی، فرناندو مارزو معاون وزیر خارجه اسپانیا و ماریا تیریزا ریبیرا معاون وزیر امور خارجه پرتغال دیدار و گفت وگو کرد.

در این ملاقات مهرالدین با دبیر کل سازمان امنیت و همکاری اروپا در خصوص چشم انداز همکاری تاجیکستان با این سازمان بین المللی در چارچوب مبارزه با تروریسم، کنفرانس اجرای اهداف ده ساله آب برای رشد پایدار در سال 2020 میلادی و سایر موضوعات مورد علاقه 2 طرف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مقامات تاجیکستان و اروپا بر توسعه روابط و مناسبات

تأکید مقامات تاجیکستان و اروپا بر توسعه روابط و مناسبات