مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-07سياسي

تشییع پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو در نکا + عکس


همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س)، پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور در نکا تشییع شد.

- تشییع پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو در نکا + عکس همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س)، پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور در نکا تشییع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مراسم وداع با پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو شب گذشته در مصلای نکا برگزار شد و مردم وداع جانانه با شهید جوان نکایی انجام دادند.

مراسم تشییع پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو صبح امروز شنبه 16 آذرماه همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س)، از چهارراه شهرداری نکا آغاز و با عبور از خیابان مرکزی شهر نکا و کلانتری 11، آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران بر پیکر این شهید اقامه نماز کرد.

پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو پنج شنبه گذشته در شادگان محل خدمتش تشییع و امروز در نکا تشییع شد و با انتقال پیکر شهید به زادگاهش روستای چناربن نکا، خاکسپاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهید یاسر سپیدرو از دلاورمردان نیروی انتظامی در خوزستان بود که در درگیری با اشرار در شهرستان شادگان به شهادت رسید و به خیل شهدای نکا پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو در نکا + عکس

تشییع پیکر شهید امنیت یاسر سپیدرو در نکا + عکس