مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-07فرهنگي

بیدل به شاعران معاصر «مساله محور» بودن را آموزش می دهد


در دومین مراسم «جشنِ کتاب»، از مجموعه شعر «این و آن»، نخستین اثر حسن مقاره صبح روز پنج شنبه چهاردهم آذر 1398 در خانه  وارطان با حضور شاعران، - در دومین مراسم جشنِ کتاب ، از مجموعه شعر این و آن ، نخستین اثر حسن مقاره صبح روز پنج شنبه چهاردهم آذر 1398 در خانه  وارطان با حضور شاعران، منتقدان و جمعی از دوستان شاعر رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دومین مراسم جشنِ کتاب ، از مجموعه شعر این و آن ، نخستین اثر حسن مقاره صبح روز پنج شنبه چهاردهم آذر 1398 در خانه وارطان با حضور شاعران، منتقدان و جمعی از دوستان شاعر رونمایی شد.

کتاب این و آن که از سوی انتشارات هنررسانه اردی بهشت به چاپ رسیده است؛ یکصد و بیست و هفت شعر آزاد و کوتاهِ حسن مقاره را شامل می شود که هر یک از شعرها در همراهی بیتی از عبدالقادر بیدل دهلوی آورده شده است.

در رونمایی این کتاب حسین گیتی؛ شاعر و منتقد سینما گفت: از سویی شعر متنی است موجز و همین فشردگی سبب حظ و لذت بیشتر در مخاطب می شود از سوی دیگر شعر آزاد در غیاب وزن و قافیه تلاش دارد از مسیر موسیقی و بهره مندی از ربایش کلمات جذابیت لازم را فراهم کند و مجموعه شعر این و آن که شامل شعرهای آزاد و در عین حال کوتاه است راه دشوارتری را پیموده و موفق هم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیدل به شاعران معاصر «مساله محور» بودن را آموزش می دهد

بیدل به شاعران معاصر «مساله محور» بودن را آموزش می دهد