مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-07بين الملل

پاسخ «پیتر هاندکه» به منتقدانش


«پیتر هاندکه»، برنده جایزه نوبل ادبیات سال 2019 که هدف انتقادهای بسیاری برای اظهارات سیاسی گذشته اش قرار گرفته است، در یک نشست خبری بیان کرد، - پیتر هاندکه ، برنده جایزه نوبل ادبیات سال 2019 که هدف انتقادهای بسیاری برای اظهارات سیاسی گذشته اش قرار گرفته است، در یک نشست خبری بیان کرد، برای ادبیات نسبت به عقاید اهمیت بیشتری قائل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرانس 24، انتخاب پیتر هاندکه ، نویسنده اتریشی به عنوان برنده جایزه نوبل ادبیات سال 2019 توسط آکادمی سوئدی نوبل در ماه اکتبر سال جاری، انتقادها و خشم بسیاری از افراد را به دلیل حمایت های پیشین هاندکه از اسلوبودان میلوشویچ رییس جمهور سابق صربستان و ابراز همدردی با صرب ها در جنگ یوگسلاوی در دهه 90 میلادی به دنبال داشت.

من ادبیات را دوست دارم نه عقاید و اظهارنظرها را ؛ این جمله ای بود که هاندکه در جریان کنفرانس خبری روز جمعه که پیش از مراسم رسمی اهدای جایزه نوبل ادبیات در دهم دسامبر، برگزار شد، بیان کرد.

این نویسنده اتریشی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا نظرش را درباره آن چه در جنگ های بالکان در دهه 90 میلادی رخ داده تغییر داده است یا خیر، بیان کرد: از اظهارنظر کردن متنفرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ «پیتر هاندکه» به منتقدانش

پاسخ «پیتر هاندکه» به منتقدانش