مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-07ورزشي

پیروزی بلندقامتان بسکتبالیست کردستانی در خانه


تیم خانه بسکتبال کردستان نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور روز جمعه 15 آذرماه در هفته سوم با نتیجه 75 بر 52 نماینده البرز را شکست داد.

- مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: دور رفت رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال آقایان کشور در روز جمعه 15 آذرماه با برگزاری دیدار های هفته سوم در سراسر کشور پیگیری شد.

حامد جولایی افزود: در این رقابت ها 25 تیم در دو گروه شمال (الف) و جنوب (ب) حضور و به صورت رفت و برگشت با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

بلندقامتان کردستانی در هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال کشور راس ساعت 16 روز جمعه 15 آذرماه میزبان تیم دانش افزار البرز بودند.

جولایی گفت: در این دیدار که در سالن آزادی و در حضور تماشاگران سنندجی برگزار شد بسکتبالیست های کردستانی با اقتدار موفق شدند بازی را با نتیجه 75 بر 52 و با اختلاف زیاد به سود خود تمام کنند و با این پیروزی مجموع امتیازات خود را به عدد پنج رساندند.

وی گفت: بلند قامتان کردستانی در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک در آمل به دیدار نماینده مازندران یعنب کاله آمل خواهند رفت.

جولایی افزود: رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال آقایان کشور به صورت رفت و برگشت در 26 هفته برگزار می شود و در پایان این مرحله تیم های برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بلندقامتان بسکتبالیست کردستانی در خانه

پیروزی بلندقامتان بسکتبالیست کردستانی در خانه