مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-07سياسي

مسببان وضع موجود ما دانشجویانیم با رها شدنمون از مردم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین ذاکر، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی در واکنش به تجمع اعتراضی دانشجویان به وضعیت معیشتی مردم و حمایت از مستضعفین در مسجد سالار شهیدان نوشت: - جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی در توییتی نوشت: از تجمع دیروز چیزی که به جا مانده اونم سخنرانی آقای رشیدی، بود اونجا که گفتن مجلس ناکار آمد را ول کنین؛ مسببین وضع موجود ماهاییم با رها شدنمون از مردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین ذاکر، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی در واکنش به تجمع اعتراضی دانشجویان به وضعیت معیشتی مردم و حمایت از مستضعفین در مسجد سالار شهیدان نوشت: از تجمع دیروز هیچ چیزی به جا نمونه یه چیزی قطعا تو ذهن همه دانشجو ها و مردم تو مسجد ماندنی شده! اونم سخنرانی آقای رشیدی، بود اونجا که گفتن مجلس ناکار آمد را ول کنین؛ مسببین وضع موجود ماهاییم با رها شدنمون از مردم.

ذاکر در ادامه نوشت: رها شدگی! چالشی که سالهاست با آن رو برو هستیم و هر روز میان ما و مردم فاصله می اندازد رهاشدگی یست! رها شدگی یعنی داشتن دید سیاسی به مردم و تقسیمات طیفی قائل شدن به آنها، یعنی مسائل را از دیباچه قدرت طلبی نگاه کردن و نه از دریچه ی مردم مستضعف دیدن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسببان وضع موجود ما دانشجویانیم با رها شدنمون از مردم!

مسببان وضع موجود ما دانشجویانیم با رها شدنمون از مردم!