مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:152019-12-07اقتصادي

یارانه نقدی چهارشنبه واریز می شود/ آماری از حذف شدگان ارائه نشد


اگرچه یکصد و ششمین مرحله از یارانه نقدی روز چهارشنبه 20 آذر واریز می شود اما سازمان هدفمندی یارانه ها و ستاد تبصره 14 بودجه هنوز آماری از تعداد حذف شدگان در آبان و آذر ارائه نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکصد و ششمین مرحله از یارانه نقدی روز چهارشنبه 20 آذر ماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.

مبلغ یارانه نقدی در طول سال های گذشته تغییری نکرده و ماهانه به ازای هر نفر 455 هزار ریال واریز می شود که در مجموع اکنون نزدیک به 77 میلیون نفر در هر ماه یارانه دریافت می کنند که بیش از 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد.

طی حدود 9 سال گذشته هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر 4 میلیون و 823 هزار تومان یارانه دریافت کرده است.

البته با توجه به الزام قانونی و اراده دولت برای غربالگری یارانه بگیران، حذف یارانه اقشار مرفه و دهک های بالای درآمدی از یارانه شهریور ماه آغاز شد و به احتمال زیاد صف یارانه بگیران برای دریافت یارانه نقدی آذر ماه خلوت تر از ماه های گذشته خواهد شد اما هنوز اظهارنظری رسمی از سوی مسئولان از جمله ستاد تبصره 14 و سخنگوی دولت مبنی بر تعداد حذف شدگان در ماه های آبان و آذر ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه نقدی چهارشنبه واریز می شود/ آماری از حذف شدگان ارائه نشد

یارانه نقدی چهارشنبه واریز می شود/ آماری از حذف شدگان ارائه نشد