مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-07اجتماعي

تردد در گردنه های مهاباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است


برف و کولاک در محور های مواصلاتی مهاباد تردد خودرو ها را مشکل کرده و بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: هم اکنون به دلیل وجود مه غلیظ در گردنه قره بلاغ در محور مهاباد - بوکان دید افقی به کمتر از 150 متر کاهش یافته و با وجود نمک پاشی و برف روبی توسط عوامل راهداری، تردد تنها با زنجیرچرخ ممکن است.

خادمی افزود: در 2 گردنه زمزیران و جواله ره شان در محور مهاباد سردشت نیز ضمن کاهش دید افقی به کمتر از 150 متر، تردد در این 2 گردنه با استفاده از زنجیرچرخ ممکن است و در سایر محور ها تردد خودرو ها بدون مشکل بوده و بارش باران و برف به گزارش سایت قطره و به نقل ازشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه ها، رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده ها با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 آگاهی پیدا کنند.

خادمی اضافه کرد: هم اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستا های کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در گردنه های مهاباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در گردنه های مهاباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است