مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-07اجتماعي

تردد در محورهای مواصلاتی سردشت بدون زنجیرچرخ ممکن نیست


مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت با بیان اینکه راهداران تلاشگر آمادگی کامل برای اجرای عملیات برف روبی و نمک پاشی دارند، گفت: بر اثر بارش برف تردد در کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان بدون زنجیرچرخ ممکن نیست.

- فرزاد ظاهری مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سردشت اظهار کرد: به دنبال بارش برف از بامداد امروز عملیات برف روبی و نمک پاشی آغاز شد که هم اکنون راهداران  تلاشگر در کلیه محورهای  اصلی در حال نمک پاشی و برف روبی هستند.

وی با بیان اینکه همه ساله راهداران زحمتکش و پر تلاش، عملیات زمستانی از جمله برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی را با تمام توان انجام می دهند، افزود: راهداری این شهرستان با ذخیره سازی بیش از 2 هزار تن مخلوط نمک و ماسه و تعداد 15دستگاه برف روب و 30 نفر راهدار  پشتیبان  آمادگی کامل برای اجرای عملیات نمک پاشی و برف روبی را در سطح شهرستان دارد.

مسؤول اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سردشت همچنین تصریح کرد: هم اکنون راه های اصلی و فرعی شهرستان باز بوده و تردد در حال جریان است.

وی تاکید کرد: مردم در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت لزوم زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی سردشت بدون زنجیرچرخ ممکن نیست

تردد در محورهای مواصلاتی سردشت بدون زنجیرچرخ ممکن نیست