مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-07بين الملل

حمایت نبیه بری از سمیر الخطیب برای نخست وزیری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حدود پنجاه روز پس از آغاز اعتراضات در لبنان بالاخره هفته گذشته برخی رسانه های این کشور اعلام کردند، - رییس پارلمان لبنان اعلام کرد، از آنجایی که سعد الحریری از نامزدی سمیر الخطیب برای نخست وزیری حمایت کرده، وی نیز در جلسه دوشنبه همین کار را خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حدود پنجاه روز پس از آغاز اعتراضات در لبنان بالاخره هفته گذشته برخی رسانه های این کشور اعلام کردند، با تشکیل یک دولت تلفیقی متشکل از چهره های سیاسی و تکنوکرات توافق اولیه ای حاصل شده است.

بر اساس گمانه زنی ها، سمیر الخطیب تاجر سرشناس لبنانی و نزدیک به سعد الحریری فعلا بیشترین احتمال را برای تصدی پست نخست وزیری دارد و قرار است بنا به دستور رییس جمهور میشل عون پارلمان لبنان دوشنبه (پس فردا) برای انتخاب نخست وزیر تشکیل جلسه دهد.

روزنامه الجمهوریه در همین زمینه از نبیه بری رییس پارلمان لبنان پرسید که در روز دوشنبه از چه شخصی برای نخست وزیری حمایت خواهد کرد، وی پاسخ داد: من اساسا سعد الحریری یا شخص مورد حمایت وی برای تشکیل دولت را نامزد می کردم و از آنجایی که الحریری از مهندس سمیر الخطیب حمایت کرده، من و فراکسیون توسعه و آزادسازی (به ریاست بری) سمیر الخطیب را نامزد نخست وزیری اعلام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نبیه بری از سمیر الخطیب برای نخست وزیری

حمایت نبیه بری از سمیر الخطیب برای نخست وزیری