مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-07اقتصادي

کاشت 16هزار اصله نهال در گچساران


سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت:همزمان با سراسر کشور کاشت 16 هزار اصله نهال در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان آغازشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،  همزمان با سراسر کشور در اجرای طرح بسیج همگانی نهالکاری کاشت 16 هزار اصله نهال در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان آغازشد.

 منصور عباسی در آیین کاشت این نهال ها افزود: شعار امسال نهال با شعار نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز  به مدت یک هفته  در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گچساران  16 هزار اصله نهال در عرصه های منابع طبیعی این شهرستان کاشت می شود، گفت:در این طرح 53 هکتار از منابع ملی این شهرستان نهال کاری می شود.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران با بیان اینکه در این طرح  نهال ها از گونه بادام و کنار است که با آب و هوای منطقه سازگاری دارند، کاشت می شود، تصریح کرد:  سطح میزان جنگل کاری در این شهرستان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه اگر توجه جدی به حفظ محیط زیست نداشته باشیم، در آینده خسارات جبران ناپذیری ایجاد می شود، تصریح کرد: حضور در عرصه حفاظت از جنگل ها و مراتع وظیفه آحاد مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت صیانت و توسعه جنگل ها برای حفظ منابع آب و خاک افزود: این امر زیربنای توسعه اقتصادی از طریق رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 16هزار اصله نهال در گچساران

کاشت 16هزار اصله نهال در گچساران