مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-07پزشكي

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز دانشجو


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت 16 آذر؛ روز دانشجو پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ متن پیام آقای دکتر سعید نمکی به این شرح است: به نام خدا با ژرف نگری در تحولات دهه های اخیر کشورمان نقش تاثیرگذار دانشگاه را در همه دگرگونی ها می توان دید و دانشجو به عنوان عنصری پویا، متعهد، مطالبه گر، آزادیخواه و بیدار همواره محور اصلی در این نقش آفرینی تحول گرایانه بوده است.

در فراز و نشیب های تاریخی این سرزمین، صدای دانشجو نه به نیت بازتاب تمنا ها و فقدان های روزمره اش بلکه رساندن پژواک دردمندی جامعه اش و مطالبات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم کشورش به گوش همگان بوده است.

ایستادگی دانشجو و دانشگاهیان در سال های قبل و پس از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و روزگار فشار تحریم های ظالمانه و گره گشایی از مشکلات مردم، نماد گویایی از این ادعاست.

امروز بیش از همیشه ایران نیازمند شنیدن صدای حق طلبانه دانشجویان در دفاع از مرز های پاکیزگی، عدالت گستری و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است.

در ایامی که بیرحمانه همه راه ها را بر ملت ایران بسته اند تا در تامین اصلی ترین نیازهایش فروماند بیش از پیش همگان محتاج نقش آفرینی دانشجو و دانشگاه در راستای خودکفایی ملی و ارائه راهکار جهت برون رفت از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز دانشجو

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز دانشجو