مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-07سياسي

شورای عالی مساجد در همدان تشکیل شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید شورای عالی مساجد در استان همدان تشکیل شود تا برنامه ریزی های مسجد در آنجا مدیریت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) به اهمیت تأثیر مساجد پرداخت و  اظهار کرد: از اهمیت مسجد همان بس که اولین پایگاه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در اسلام است.

وی ترویج فرهنگ اسلامی را در گرو توجه به مساجد دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی و هنری می توانند از مساجد کمک بگیرند، در بازسازی فرهنگی مسجد تاثیرگذار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امیدواریم این جلسات زمینه ای را فراهم کند که در احیاگری و آباد کردن مساجد و فعالیت های فرهنگی اثرگذار باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید کارهای مسجد توسط یک مرکز جامع انجام شود افزود: تشتت در کارهای مساجد ناهماهنگی هایی را دارد که بر این اساس باید اوقاف، تبلیغات و بسیج همگی وارد شده و امور را پیگیری کنند.

شعبانی با تاکید بر تشکیل مرکز جامعی که تمام فعالیت های مسجد در آن مدیریت شود بیان کرد: باید شورای عالی مسجد در استان تشکیل شود که تمام برنامه ریزی های مسجد در آنجا مدیریت شود و کانون نیز ذیل آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی مساجد در همدان تشکیل شود

شورای عالی مساجد در همدان تشکیل شود